onsdag 11 december 2013

Vart tog vintern vägen?

I dag har jag varit ledig vilket var mer stressande än att jobba då jag bestämt mig för att passa på att göra väldigt mycket saker på min "lediga" dag.
Bland annat har jag tröttnat på att min byst sväller över kanterna på mina sport-BH så en ny sådan var det tänkt att bli. Kunde dock inte hitta någon bra. Vill ha en med skiljda kupor och det
finns inte så många och ännu färre i storlek 75 E.
Bestämde mig för att stå ut någon månad till - sedan borde de få plats.

Broddarna i sitt etui
Handlade sedan en del till mitt nya jobb - pennskrin och skohorn på Ikea tex. Gillar att boa in mig där jag vistas.
Kön på Ikea var så lång att jag fick tidsnöd till det planerade F&S-passet så istället för att öka på min stress-känsla beslutade jag mig för att inte träna i dag. Har blivit otroligt stesskänslig men hoppas det lägger sig med tiden om jag ser till att inte utsätta mig för för mycket vilket jag annars brukar gilla. Multitasking was my middelname.
Ställde bilen vid sjön och tog en långpromenad i solen istället. Det var +5 och all snö är borta.
 I morgon efter jobbet blir det ett pulspass.

Maten har gått bra i dag. Inget extra och lagom mätt





3 kommentarer:

  1. Jo men den träningen "promenad i solen" lät inte heller helt fel. Om inte hälsosamt för det fysiska så i vilket fall för det psykiska som är minst lika viktigt!

    SvaraRadera
  2. Tänkte också så. Vi pratade faktiskt om att göra precis så på förra Itrimmötet. Ett inställt träningspass behöver inte ersättas med soffan eller dåligt samvete.

    SvaraRadera
  3. http://hogengard.jetshop.se/sportbeha-c-102-1.aspx

    Denna bh har jag den är suuuperskön, nu har jag andra att sporta i då jag föredrar de här som vardagsbh, men det är en sportbh och jag har sprungit i dom och det går bra! Den finns i stora kupstorlekar, håller sig fin tvätt efter tvätt, rekommenderas!
    MariaG

    SvaraRadera