lördag 28 december 2013

Det här med kläder

Här har det nog behövts köpas byxor flera gånger innan målvikten
För mig som nyss var normalviktig är det ingen större utgift i klädväg att gå ner i vikt. Det hänger en del i garderoben och väntar.
Men för andra kan det bli både roligt och dyrt att gå ner i vikt.
Roligt att köpa målvikt-kläder men innan dess kan det behövas en kort tid med "mellanstorlekar" som kan kännas onödigt dyrt att köpa även om det är sporrande och kul att kunna använda en mindre storlek.
Funderar på att dra igång en byta-kläder-med-varandra grej på Itrim. Det jag smalnat ur har du kanske smalnat i typ.

Tyvärr har jag redan för ett år sedan rensat ut alla mina gamla "livet kring 80" kläder. Byxorna jag växt ur nu var ett panikartat och lyckat inköp när jag i september insåg att jag bara kom i mysbyxor.
Tror inte personalen på Itrim hinner organisera byten av kläder men kanske kan man sätta upp lappar med erbjudanden på anslagstavlan? Vad tror ni om idén

Vikt i dag 66,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar