onsdag 19 mars 2014

Problem med att ha gått ner i vikt nr 1

Kommer att lista upp några "problem" med att gå ner i vikt. Här kommer nr 1

Mammas glädje


Man blir plötsligt väldigt rynkig

I går gjorde jag ett inköps-race med min 83-åriga mamma. Hon ville bland annat köpa lite Clinique-produkter som hon använt i över 40 år. Och det syns! Numer är hon slätare i hyn än vad jag, 58 år, är.

Det slutade med att vår expedit kallade på alla sina kollegor så de skulle få se skillnaden på 40 år med Clinique och ...ingenting (jag har aldrig brytt mig om smörjning om det inte stramat)

Jaja, varför se yngre ut än man är?

Men det var väldigt kul för mamma - hon lär leva på det länge!

1 kommentar:

  1. "ler" så det kan bli!! Jag är lite som du...varför smörja om det inte känns torrt?? Nu försöker jag smörja mig varje morgon åtminstone, men nattkräm, dagkräm, vad är det liksom, det går väl lika bra med nivea?? Fast nu för tiden har jag en "bra" kräm (har jag blivit lovad iallafall) Roligt för din mamma :-D mindre roligt för dig, men antar att du som jag, hellre är smal och fit än slät i hyn!? ;-)
    M

    SvaraRadera