fredag 14 mars 2014

Focus-förflyttning

Har ändrat mitt focus från hälsa till långsegling vilket inte är bra.
Äter inte sämre men tränar mindre till förmån för läsning av pilots, letande av utrustning på nätet och fysiskt båtarbete.

Är man focuserad kan man flytta berg!
Har en tendens att bli helt uppslukad av mina projekt vilket bara ger plats för ett i taget. Det kan vara en stor fördel då man får väldigt mycket gjort fort men jag har ju tänkt mig att få in träningen som en naturlig del (som att andas ungefär) innan jag drabbades av nästa passion.

Har inte tränat en enda gång denna vecka och inte heller gått ner ett gram.

Så i dag blir det inget båtfix innan jag sprungit. Känner att jag kan ha någon infektion på ingång så det är lika bra att  springa en bit i dag - i morgon kan det vara försent

FOCUS-FOCUS-FOCUS!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar