måndag 3 mars 2014

Nyttan av att hålla i

Hittade dessa mejl i går när jag rensade i min inkorg. 
Är evigt tacksam över att jag inte avslutade kontakten med Itrim efter ett år. Valde inte balansåret men tog möjligheten till en hälsouppföljning i kvartalet och det var det som fångade upp mig igen.
Resten står i bloggen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Cecilia!  1213-09-27

Jag provade just att ringa dig utan att komma fram, därför mailar jag istället. Hur är det med dig? Det var längesedan vi sågs nu, vad tror du om att komma till centret för ett samtal? Låt mig veta vilka dagar och tider som kan fungera för dig så letar jag fram lite tider för dig att välja mellan!

Vänliga hälsningar,
Jenny

Itrim Uppsala
Bangårdsgatan 7, 753 23 Uppsala
Telefon +46 18 680 680
uppsala@itrim.se  www.itrim.se

Gilla Itrim på Facebook: www.facebook.com/ItrimSverige
Se filmen om Itrim: www.youtube.com/ItrimSverige

Framgång - Expertis - Engagemang
Itrim är en svensk kedja inom motion och viktminskning som inte släpper dig ur sikte förrän du består av de kilon du mår bäst av. Vi ger dig nya, sundare mat- och motionsvanor och det stöd du behöver för att göra dem till en del av din livsstil. Våra kunder går ner i snitt 10,8 kg efter tio veckor - ett resultat som består även efter ett helt år. Det gör oss världsledande inom varaktig viktminskning.

logga_brevpapper.jpg    Franchisekedja_2011_email.jpg


2013-10-12

till Itrim
Hej!
Jag har helt kommit ur mina goda vanor och åter blivit mullig och trött. Som du vet gick jag in i väggen i våras och tar en medicin som har viktuppgång som biverkan dessutom.
Jag behöver börja om - när startar nästa nya grupp?
Vänligen
Cia

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig helnöjd med att ha skrivit på ett 2-årskontrakt, även om jag just nu tror jag skulle klara det på egen hand så vet man aldrig...tryggt att ha Itrim där hela tiden!
    MariaG

    SvaraRadera
  2. Jag har ju börjat om och har skrivit på ett tvåårskontrakt jag med. Tar det på allvar på ett annat sätt nu. Det känns bra!
    Cia

    SvaraRadera