måndag 17 mars 2014

Lite skit rensar magen



I dag gjorde vågen ett skutt nedåt men jag kan inte ta åt mig äran för det.
Hade en magsjuke-eftermiddag i går så jag är snarar förvånad över att det inte är större viktnedgång.
Nu är allt bra och jag är på väg till jobbet.

Vaknade till en helt vit värld i dag också. Det är april-väder redan i mars. Hoppas det blir majväder i april också
Bjuder på en bild på en magisk solnedgång tagen från båten i Stockholms mellanskärgård juli 2012. Semesterfin-väder :)

I kväll är det pulspass och Itrim-möte. Förra gången kunde jag inte gå på grund av att det var ett träningsmöte och jag hade migrän. Ska bli kul att träffa gruppen igen och se hur det går för dom. De har varit så duktiga hittills allihop!

Ny vikt idag (med tom mage - får inte bli ledsen om det går uppåt igen) 60,4 kg

2 kommentarer:

  1. Vilken underbart magisk bild!
    Skönt att du mår bättre, så korta slängar av magsjuka vore bra att ha varje söndag em :)

    SvaraRadera
  2. Den solnedgången fotograferades av många och bilder på den fanns i både tidningar och på nätet.
    Den var väldigt annorlunda

    SvaraRadera