onsdag 5 mars 2014

Äntligen skuttar vågen åt rätt håll...

... nämligen 3 hg nedåt. Ny vikt i dag 61,1 kg (= 61.5 på kvällen på Itrim)
Nu börjar det närma sig min pendalrvikt som jag tänkte skulle få hålla sig kring 59-61kg.
Över 60 kg endast efter semestrar, jul och dyligt.

I dag tog jag på mig löparkläderna till jobbet så i eftermiddag springer jag hem med Endomodos tränings-intervaller i telefonen och klockan på armen.

Ska bli skönt - har en fin väg hem över fält, i lite skog, bland villor och en kort bit genom Uppsalas fd värstingområde Gottsunda. Bilväg bara några hundra meter.

I morgon pulspass och kanske köp av ett par trådlösa sportlurar. Är så irriterad av sladden som fastnar i allt när jag springer. Vet inte vilka det bli - kanske dom här.

2 kommentarer:

  1. Funderar också på trådlösa lurar, ska kolla lite priser och jämföra...
    Härligt med vikten!! Jag ska ju till Itrim i kväll, men bryr mig inte så mycket om vikten nu, den är där den är och jag är nöjd, sen väger jag alltid mindre på Itrim, 1,2 kg för att vara exakt :-O lustigt, har de glädjevåg där?? Eller är min våg lite för elak, ja det är frågan.
    MariaG

    SvaraRadera
  2. Har köpt dom nu - meddelar vad jag tycker när jag provat. Huvudsaken med vågar är ju att de visar samma fel varje gång så man vet vilket håll det går åt.
    Cia

    SvaraRadera