fredag 21 mars 2014

Har inte skrivit på några dagar...

...orkar inte riktigt med att skriva att jag är sjuk igen! Nu på bättringsvägen men fortfarande ont i halsen och bommuls-huvud. Gick hem vid lunch i onsdags och är hemma från jobbet både i  går och idag.
I går orkade jag inte ens sticka på koftan min svärdotter beställt - då är jag dålig!
Träningen har sedan måndagens pulspass naturligtvis varit obefintlig. Kanske kan jag ta en lugn promenad i eftermiddag.
I går var jag inte heller så bra när det gäller måltidsordningen heller utan åt ett helt mål extra.

Också en sorts målbild - så här skinande ska Adastra bli


Men nu slut på gnället - i dag ska det bli en bättre dag. När jag orkar ska jag rensa bland våra 1000 sjökort och se vad vi behöver komplettera med så får jag något vettigt gjort i alla fall.
I morgon vill jag vara bra igen för vädret ska vara så fint och Adastra (båten) vill bli tvättad och vaxad mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar