söndag 9 mars 2014

Mina två liv

Jag lever två liv. Ett på torra land och ett annat där allt kretsar kring båten och färderna man kan göra (och ibland gör) med den.

För att det inte ska bli för mycket av det goda för folk som inte är intresserade av de olika delarna har jag tre bloggar.

Det började med en blogg om att bygga båt. Startade den egentligen för att ha något att "tänka med hjälp av" innan vi ens hade fått klartecken från varvet att vi skulle få bygga. Den bloggen har haft en bit över 125000 besök så här långt.

När båten sedan var sjösättningsbar så skapade jag en seglingsblogg för de som var intresserade av färder. Eller egentligen startade jag den för att inte belasta alla byggintresserade med våra irrfärder med båten. Den bloggen har mycket färre besökare

När jag sedan startade Itrimresan blev det denna blogg.

För att nu inte belasta er med för mycket båtprat, vilket det naturligt kommer att bli framöver, kommer jag bara att nämna båtfixet som en ren dagboksanteckning.
Är man intresserad av att se vad vi har för oss närmare kommer jag att länka till ev nya inlägg i båtbloggarna.

Provar att göra det redan här så om ni klickar på länkarna i texten ovan så kommer ni till bloggarna, På seglingsbloggen kommer ni till årets seglingar. Vill ni se tidigare så klicka på hemfliken i den bloggen

I dag blir det lite allt möjligt - båt - paketinslagning - kalas. Hörs om det senare
Ha en jättebra söndag med mycket sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar