onsdag 26 mars 2014

Mitt i veckan och i det närmaste komtös.

Snälla någon - lägg mig i framstupa sidoläge!
Har det så oerhört seeegt. Är helt matt och vill bara lägga mig efter lunch - ingen ork alls. Orkar inte ens blogga. Om jag inte visste bättre skull jag tro att jag var gravid, då var det samma sak.
Nu tror bara att jag har en eftersläng av förra veckans sjukdom och att det snart är slut på tröttheten.

På söndag blir det ju sommartid och ljust en timmes längre på kvällen. Ser framför mig hur vi
kommer att  arbeta med båten efter jobbet pigga och glada. F-n trot men kul vore det.

Hade med mig träningskläderna till jobbet i dag men de ligger kvar helt osvettiga. Hoppas på en bättre dag i morgon - då åker jag ner till Itrim föt ett pulspass. De senaste 10 dagarna har jag bara tränat en dag och behöver komma igång igen efter sjukan. Nu BESTÄMMER jag att jag åker ner för ett pulspass efter jobbet i morgon - tröttare kan jag ju inte bli hur som helst. Nästa nivå är koma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar