torsdag 14 november 2013

USS-kväll

I går blev en aktiv dag på det viset att jag först gick till Gottsunda centrum för att köpa badrumsrengöring (hade jag aldrig gjort för 4 veckor sedan) och sedan till USS för att gå på möte.
Allt detta för att få över 10000 steg som är det förinställda målet på min WP.
Det blev till slut över 13000 steg! WP trodde tom att jag sprang i 18 minuter då jag gick ganska fort. Tror den är inställd på för lång steglängd så den tror att det går fortare än det gör. Ska kolla det mot en mätt sträcka så jag kan rätta det.
För ca 4 veckor sedan gick jag hem från hamnen och var rejält trött och hade ont i fötterna. Nu är jag helt oberörd. Det går så fort framåt!!!

På USS var det ett intressant föredrag om att segla i Medelhavet. En hel del matnyttig information om vindar mm. Ebba fick också pris - ett uppmuntringspris på 1000 kr för fina kappseglingsinsatser i år. Kul!

I natt har jag sovit med WP på igen. Sov bättre än i går även om jag vaknade upp två gånger under kortare perioder. Mycket djupsömn. Pulsen när jag satt mig i fåtöljen 66.

Gårdagens steg. 13442

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar