torsdag 7 november 2013

IKEA ===> tusentals steg

Dagens promenadtur utfördes på IKEA som har en kilometerlång slinga om man går hela vägen. Och det gjorde jag i min jakt efter en golvlampa till min läshörna. Hittade en bra för bara 99 kronor. Tog naturligtvis lite fler saker på vägen bland annat en liten kastrull som passar mina "Itrimkok".



Det är stor skillnad att få äta 800
kcal jämfört med 600. För det första får man tugga. För det andra så "fuskar" jag och lagar vanlig man inom de 800 kcal jag har att till gå. I dag blev det Itrim-gröt, Itrim ½ bar, Itrim couscous provencal, havre&quinoa-gröt med hallon, ett kokt ägg med stenbitsrom och till sist minikeso med hallon och kanel.




Om viktnedgången stoppar upp pg att jag inte tar Itrim-produkter så får jag väl ta ett steg tillbaka.

800 kcal
7517 steg
Vikt 72,5 kg

Bra jobbat Cia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar