onsdag 6 november 2013

Energi!

På de drygt tre veckor jag Itrimmat har det skett en enorm skillnad med mig. De två sista dagarna har jag möblerat om och bla fixat en egen vrå. I dag köpte jag en fåtölj med utfällbar fotpall på blocket och en bluetooth-högtalare för att nästan fullända denna vrå (fattas en läslampa).
Men dagen började med att jag tränade ett pulspass och dessutom gjorde lite extra övningar för att stärka långfärdsskridsko-musklerna. Köpte också mat för flera veckor.
På eftermiddagen åkte jag och Arvid med mamma till Gränby. Fick tag i rullstolen så vi kunde fara runt och handla allt mamma ville ha. Höll på i över två timmar.
Väl hemma plockade jag i diskmaskinen och donade vidare en stund innan jag satte mig ner.
Det verkar som att ju mer energi man ger ju mer får man.
Mat i dag: gröt, halv bar, couscous, 1/4 bar, gröt, halvt ägg med svart kaviar, minikeso och hallon.  

800kcal
Steg 8551
Ett pulspass

Bra jobbat Cia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar