tisdag 12 november 2013

Itrimträff nr 2

I går hade vi vår andra träff och denna gång var det bara deltagare från vår grupp Vasaparken med. Vi är ett bra gäng. Än så länge inte så kritiska (och delvis gnälliga) som min förra grupp. Blandade åldrar men bara kvinnor.
Ingela som är vår gruppledare är riktigt bra även om jag än så länge har bättre kontakt med min coach Jenny.
Invägningen var till belåtenhet. Hade gått ner 1,9 kg på två veckor och roligast av allt var att 1,8 kg var fett och bara 0,1 kg muskler. Det lönar sig att träna!

Smakar ungefär som Japp utan kola tycker jag



Innan gruppträffen gjorde jag ett väldigt bra pulspass enligt min nya modell med tillägg av "skridskomuskler". Detta trots att jag på väg till stan var så trött att jag undrade hur jag skulle orka. Bara man sätter igång piggnar man till.

Gick efter det ut på stan och tog en kopp te och en chokladbar på ett fik. Det visade sig vara chokladens dag och de hade 10% på alla chokladprodukter på Itrim.







Denna vecka har jag ökat mina målsteg till 8000/dag under 5 dagar. Känner mig fysiskt mycket starkare än bara för ett par veckor sedan och kroppen har formats om. Midjan börjar komma fram igen. Välkommen! Har ändrat mitt mål att göra tillämpad avslappning 2 ggr/dag (otroligt dålig på det) till ett mer adekvat Itrim-mål - laga mat varje kväll. Just nu blir det bara att stå vid spisen och krydda hotmeal och låta det TA TID hur hungrig jag än är.
TA är fortfarande ett mål men inte på Itrim.

Efter 4 veckor:
Vikt 71,9 kg (-5,6 kg)
Steg 9018
Ett pulspass

Bra jobbat Cia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar