söndag 10 november 2013

Helg 8-10 november 2013

Fredagsmyset blev lika mysigt som vanligt och denna gång med bilder från Lena och Inas segling i Spanien.

På lördagen vaknade vi inte förrän vid 10.30 och jag hade ett sjå att få i mig 800 kcal under den korta dagen då jag var mätt mest hela tiden. På eftermiddagen tog vi motorn ner till Klinten. Mot kvällen började blåsa rejält rakt in i hamnen och det blev riktigt gungigt ombord. Mysigt att lägga sig i en båt som gungar. där vinden viner i riggen och det kluckar mot bordläggningen.


På söndagen vaknade vi vid 10. Ingen vind så vi tog motor ner till Norsholmen där vi letar svamp. Jag går för mig själv för att få ihop 7000 steg vilket är svårt med katten. Naturligtvis hittar jag bara 10 svampar medan Magnus med svampglasögonen får ihop en lite påse.
Inte förrän det är mörkt kommer vi tillbaka till ESK. Lika svårt att få i sig kalorierna i dag som i går. Man hinner inte bli hungrig när det bara blir 2,5 timmar mellan målen. Vill inte äta försent för att inte vänja mig vill mat senare än 19.

I morgon är det Itrim-möte och vägning. Ska bli spännande. Tror inte jag gått ner så mycket de sista två veckorna. Ska träna innan också.

Steg på fredag ca 1250.
             lördag ca 800
            söndag ca 9000


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar