tisdag 5 november 2013

12000 steg och en resa till Lissabon

Mysig läshörna




Har städat iordning arbetsrummet i dag. Gjorde en egen vrå med fåtölj och häso-litteratur bredvid löpbandet. Där kan jag sitta när jag vill koncentrera mig på att läsa även om det är TV-program på i vardagsrummet.
Det blev en del konkande och gående och innan jag var klar stod stegräknaren på 2500 steg. Det kan man aldrig få till i båten!







Toppen att kunna se fram mot en Lissabon-resa


Sedan satt jag mig ner och funderade på min present jag tänkte ge mig när jag gått ner 15 kg. Räknar med att det blir någon gång i januaris slut eller så.
Kollade på lite flygresor och hotell och vips hade jag beställt en resa för mig och Magnus till Lissabon 7-10/2 2014. Ska bli jättekul att se Portugal som jag aldrig varit i. Kanske kan man hitta lite vårkläder i nya storleken där.



På eftermiddagen gick jag tor till Arvid och Anna för ett besök. Tack vare det får jag ihop ca 12000 steg i dag.
Mat i dag gröt, halv bar, broccolisoppa med ett halvt ägg, halv bar, chili sin carne och till sist 50kcal kesella och hallon. Tre huvudmål, två mellanmål och en liten efterrätt. Allt på 800 kcal!

Bra jobbat Cia!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar