fredag 8 november 2013

Förkylt!

Vaknar snuvig, hostig och med huvudvärk. Så glad att jag redan tränat två gånger denna vecka då det är ett av mina förbättringsmål.

Hade verkligen sett fram mot dagens träning då jag i onsdags kom på ett upplägg som gav resultat i träningsvärk: Istället för att ta 30s på varje station gjorde jag 20 reps på varje maskin. Det blev mer än 30 s nu men jag ska jobba ner tiden. Maskinerna är hydraliska och ju fortare du jobbar desto tyngre blir dom. Detta kan jag bara göra om vi är få i cirkeln annars stoppar jag upp flödet för de andra.

Ägnar dagen åt nödvändigt anfall av tvätthögen istället.
Segling i solnedgången i slutet av oktober i år.


Tar en promenad till båten i eftermiddag för att få ihop 7000 steg.
I kväll gäster och fredagsmys i båten som vanligt sedan segling till svampmarkerna på Skolandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar