fredag 15 november 2013

Undantagsdagar (UD)

Det är något man får ha för sig när man är nere på målvikt egentligen.
Men jag har redan tidigare bestämt mig för att äta ett mål vanlig men klok mat i juldagarna och på nyårsafton. På grund av detta har jag lagt till 5 LCD-dagar på slutet så det blir totalt 84 dagar (12 veckor).

Nu har det dykt upp 2 UD till.
Många härliga dofter hör julen till
Den 30 november ska vi åka på en julbordsresa på Rosella med USS och de hade inte avbeställt maten till mig som vi bett om. Det är ingen anledning till att äta egentligen men jag har börjat undra vad jag ska göra de timmar de sitter och äter. Man lär ju inte bli insläppt i restaurangen för att bara sällskapa och dricka shakes. Har alltså bestämt mig för att äta. Det finns ju ägg, räkor, mager skinka, grönsaker och frukt så jag ska nog få ihop en Handfast minus-måltid (HM).

Den 14 december fyller Magnus år och vi ska ha middag. Då vet jag att jag kan få ihop en fin HM.
på grund av det läggs två till LCD-dagar till på slutet och min första upptrappningsdag blir den 14 januari. Det får det vara värt!

I dag flyttar vi ner i båten för helgen som ska bli solig och varm. Fredagsmys med gäster i kväll som traditionen bjuder och i morgon seglar vi ut för sista gången denna säsong. På söndag åker segel och mast av. Sedan åker vi motorbåt tills vi tar upp

Vikt i morse hemma 70,6 kg (två hg till med byxorna man måste ha för att fettmätningen ska fungera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar