torsdag 21 november 2013

Hungrig!

Har ätit ett mål 200 kcal vanlig mat både i går och i dag och kan konstatera att jag inte alls håller mig lika mätt på det som på en 200kcal Itrim-mål. Har ett portion till färdigt men fryser in det för att ta det någon annan dag när jag kan lägga till lite till grönsaker.
Har i dag ätit Itrim-gröt + halv bar + kyckling och är superhungrig trots att klockan inte ens är 14. Vaknade iofs 5.30 men ändå.

17,5 m mast blir många meter kapell

I går var jag jättetaggad att träna i dag också men besinnande mig. Att öva upp sin löpförmåga måste tas i steg och jag väger trots allt fortfarande kring 70 kg. Vilodag i dag alltså och endast promenad på löpbandet - regnar ute.
I morgon nytt start-pass och löpning 1200m. Förutom trötthet mår jag toppen i dag. För första gången på 15 år får jag inte migrän efter F&S. Kanske för att jag slappnade av med löpning efteråt?
Hur som helst väldigt lyckat.

Har ägnat mig åt att handtvätta ett 17 meter långt försegelkapell i dag. Att tvätta det var peanuts mot att torka det.  Smyger mig ut i trappen i kväll och hänger det dubbelt från fjärde våningen så blir det förhoppningsvis torrt till i morgon :)


Något jag inte är nöjd med är vardagsmotionen. Tar mig inte tid att promenera utan sitter hellre i min mysiga läsfätölj och stickar. Det kommer bli bättre när jag börjar jobba igen då jag kan gå en bit hem eller till jobbet (har 1.3 mil tor). Ibland blir jag bara sååå trött på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar