onsdag 15 januari 2014

Sjögräsnudlar testade

Åt sjögräsnudlar till dagens pannbiff och de fick inte mer än 3/5. De var "roliga" att äta då de knastrade mellantänderna men har ingen egentlig egen smak. Och min buljongsås var inte någon höjdare. Tror att man ska bemöda sig om att göra en god sås till nudlarna så kan det nog bli en 4:a.

I morgon är det en vanlig arbetsdag utan större utmaningar medan fredagen bjuder på en sådan. Vi ska nämligen ha planeringsmöte på kliniken och det är på Eklundshofs konferansgård. Där brukar bjudas på mycket att stoppa i magen med fikastart innan mötet börjar, lunch och sist avslutningsfika. Jag laddar med gröt och äggmacka innan jag går dit och tar med en bar till eftermiddagen. Lunchen får jag plocka ihop efter bästa förmåga. Har väldigt svårt att tänka mig att äta en bar till lunch då de är för söta för mig.

Fick aldrig har rosa som barn. Kanske dags nu :)




Tänker sedan gå ner till stan för ett pulspass. Det blir inte så ofta då jag tycker det är så mycket roligare på F&S.
När jag ändå är på stan planerar jag att köpa mig ett par rosa sweatshirt-byxor på MQ om de finns kvar. Köpte inga när jag såg dom i går då de såg så stora ut. Ångrar mig dock, man får väl sy upp dom
. Har fått en väldigt lust till rosa - vet inte var den kommer ifrån men det är en lycklig och lätt färg för mig. Kommer nog bli en del rosa plagg i framtiden.

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå utmärkt på fredag för dig! Du har ju redan en superplan :)
    Rosa är jättefint och ganska trendigt både på kvinnor, män, tjejer, killar, pojkar och flickor. Menar du Bondelidbyxorna? De är ju såååå fina.

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad det är för märke på dom men det var ett par vanliga slappis-byxor UTAN mudd (gillar inte sådana)

    SvaraRadera