fredag 24 januari 2014

Att peppa och bli peppad


Lite mer snack om min nya träningsapp Runtastic.
Här ser ni en bild på en annan användares träningsrunda LIVE. Man kan alltså när man startar sin runda bestämma om andra ska få se hur det går och peppa via ljud i hörlurarna. Man kan välja om det bara ska vara vänner eller alla som ska kunna göra det. Det finns ett antal inspelade ljud typ applåder ,go-go-go-go, vågen mm men man kan också kunna tala med personen och peppa mer personligt vilket kan vara bra på en mara tex.
I går när jag gick hem från jobbet fick jag vågen av en ryss :).
Denna bild visar en kille från Göteborg som är ute och tar en morgonjogg just nu. Han fick ett go-go-go av mig då jag klickade på den runda symbolen för det över kartan när han hade stått still ett tag.
 En rolig grej men den kan bli väldigt bra om man ska göra något utmanande och ber om lite pepp då och då

2 kommentarer:

  1. Hehe låter som att man får en hel del push :)

    SvaraRadera
  2. Lite för mycket ibland. Men då kan man stänga av funktionen. Men kul ide
    Cia

    SvaraRadera