söndag 5 januari 2014

Mina andra delvis avsomnade bloggar

Som ni nog förstår har jag ett stort båtintresse. Började min första blogg när vi skulle bygga vår nuvarande båt och har sedan en blogg där jag skriver om våra seglingar.
Bygget är inte helt avslutat men jag har inte varit aktiv på byggbloggen på länge. När det gäller seglingsbloggen håller jag nu på att uppdatera 2013 - orkade inte skriva något alls under säsongen. Här är adressen till seglingsbloggen. Man kan nå byggbloggen också via flikarna på den.

i slutet av augusti var jag bra slut.


I dag är det inte så bra. Har (för tredje gången på 10 veckor) ont i halsen. Vaknade 5 och var tvungen att ta en treo. Sitter nu med en kopp te med HONUNG i. Och vi som ska till Stockholm och träffa kompisar i dag :(
Vill inte smitta dom även om jag senare skulle orka åka. Hoppas jag blir mindre känslig för infektioner när maten blir mer normal (men inte som förut.

Hittade förresten en tjockisbild när jag letade efter bilder till seglingsbloggen. Den togs i augusti när jag vägde ca 75 kg. Alltså några kg under min startvikt men det såg nog ungefär lika ut. Ska se om jag kan få till en bild nu 2/3-delar in på resan också. Jag klarar inte av att ta bra bilder på mig själv i spegeln som andra kan.

1 kommentar:

  1. Roligt med bilder - det blir mer konkret då. Jag saknar tyvärr både ordentliga mått och fastnar sällan på bild vilket är synd nu när man gärna hade haft något att jämföra med.

    Hoppas du snart mår bättre!

    SvaraRadera