lördag 1 februari 2014

Zumba på Itrim!

Så här fräsiga var inte vi 20 mer eller mindre överviktiga. Men kul var det!
I går var jag på ett Zumbapass på Itrim. Det var en annan Itrimmare som varit Zumbainstuktör som hade passet och vi var ca 20 personer varav hälften (inkl jag) aldrig hade zumbat förut. Kul och svettigt var det. De har Zumba en gång i veckan på Friskhuset som är vårt företagsgym där jag går gratis. Kanske ska jag ta och starta med träning där.
Då blir det varannan måndag pulspass + möte - tisdagar Zumba - onsdagar löpning och ev F&S - tors vila - fre löpning och ev pulspass - lördag vila - söndag löpning.
Det blir 4 alt 5 möjliga ombytta pass/vecka och de enda som är spikade är löpningen 3 ggr/vecka.
Det SKA jag bara göra!

I dag var vi bjudna på middag vilket gjorde att jag lagt upp en snåldag tills i kväll.
Men nu är middagen inställd och lika glad är jag för det. Har inte tid att gå bort då jag måste sticka klart min vita kofta i helgen så den är ihopsydd och knappad tills på torsdag kväll då vi packar inför Lissabon.

Ny vikt 63,5 kg ==> -14 kg från start på Itrim den 14/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar