lördag 15 februari 2014

Vilohelg

Magnus har precis åkt iväg till årsmöte och 50-årskalas och jag är ensam med kisse. Känns sådär då båda evenemangen är efterlängtade men går det inte så går det inte.
Man måste lyssna på kropp och psyke.

Jag ska ägna denna dag åt att tvätta. Bland annat ska jag handtvätta sprayhooden med mögelmedel vilket jag inte ser fram emot. Gör det i badkaret bit för bit och får stå som en märla.

Sedan tänker jag titta på ett UR-program om ultralöpning i öken . Det ska inspirera mig till dagens löppass som är 25 min långt EDIT: Det blev 7 km på 60 minuter i två omgångar istället :)
Efter det har jag "ledig" dag då jag bara ska vara - läsa, se på film, laga mat. Och hänga tvätt.

Kolla vilken uppförsbacke det blev av Lissabon-helgen!
Plockade fram min viktkurva och blir lite oroad över min snabba viktuppgång de dagar vi var i Lissabon. Förstår ju att mycket av den berodde på tyngre massa INUTI magen och inte fett men ändå. Det går så himla snabbt att förstöra ett bra arbete.

Nu gick det ju fort att återgå till det normala och faktum är att jag nu väger mindre än jag gjorde vid min målvikt förra gången jag Itrimmade. Nu mindre än 3 kg kvar till mål. Dagens vikt 62,9 kg

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar