onsdag 19 februari 2014

En soffa, ett underställ och lyckad skoprovning

Sprang som planerat med mina skor i dag och kan bara jubla. Så mycket mer löpkänsla än med de gamla och så tror jag att jag landar lite mer mitt på foten. Förut har det blivit mycket hällandningar som egentligen inte är så bra för knäna.
Lite oroande att jag tyckte att bandet sackade lite -eller så gick det bättre att springa ju längre jag sprang. Vi kanske måste smörja det, har ju haft det i över ett år.

Mitt planerade undersällsköp blev annorlunda än jag tänkt. Sitter nu med dett helt ljuvligt ställ från norska Devold. Så mycket snyggare och lite tjockare än HH-stället. Och lite dyrare förstås
Tröjan går ner över rumpan så där blir det dubbla lager.
Färgen är lite mörkare än på bilden och det är små turkosa prickar strödda över dom.
Nöjd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar