tisdag 4 februari 2014

Endast tomten är vaken...

...och jag då.
Vaknade redan 04 och kunde inte somna om då jag är stressad över att min planering med koftan sprack.
Det visade sig att affären som säljer knappar stänger så tidigt att jag inte hinner dit på kvällarna efter jobbet. Om jag ska få den klart innan Lissabonresan så måste jag ta långlunch och åka ner på stan. Får fråga om jag kan göra det idag så jag blir av med det stressmomentet.

Skulle vara skönt att kunna sova till 6 på morgonen i morgon och på torsdag - På fredag är det revälj vid 03.30 för taxifärd till Arlanda.

Troligtvis blir det väder för nedervåningen

Det ser ut som det blir en ostadig helg i Lissabon. I går sa TV-meteorologen att lågtrycken står på kö till Iberiska halvön men å andra sidan ser det inte mycket bättre ut här heller.

Det finns hop on hop off-bussar för 160 kr/2 dagar så i värsta fall får vi väl åka runt med dom och kolla in stan mellan restaurang- och café-besöken. Har redan stoppat ner ett antal barer att ta till kaffet.




 I dag vägde jag bara 63 kg på hemmavågen. Det innebär att jag nu på den gått ner 15 kg sedan viktmax i mitten av oktober. Det går långsammare för mig än för många andra i gruppen men de tränar mer också. Med denna takt borde jag ha nått mitt mål till påsk ungefär. Hoppas att jag får behålla hälsan - då växlar jag upp träningen så kanske det går fortare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar