torsdag 13 februari 2014

Back in bussines

Min macka var inte så här nyttig och såg inte ens så god ut
Sovit gott i natt så det verkar ha fixat sig med en dag off för att mota stresstillståndet denna gång. Skönt att man lärt sig varningssignalerna.
Tillbringade gårdagen mestadels i soffan sovandes eller tittandes på diverse dokumentärer på SVTplay. Mellan programmen packade jag upp resväskorna och donade lite hemma. Matmonstret hälsade också på och jag åt mer än jag behövde för hungerns skull - förutom Itim-mat blev det en knäckebrödsmacka med ost. Helt onödigt men jag har inte kommit från matsuget när jag är trött eller uttråkad. Tur att Itrimprogrammet är två år långt. Det behöver jag

Nu är jag nere i samma vikt som jag hade innan resan. Det gick fort att komma tillbaka vilket är skönt. Träna har jag inte orkat denna vecka.
Nu ser jag fram emot två arbetsdagar och sedan två helt lediga dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar