lördag 15 februari 2014

Ännu mer längtan till båten

En gyllene söndagskväll i höstas. Ni ser att träden redan tappat sina löv. Dagen efter seglade vi hem till Uppsala
Sitter efter löpningen och tittar på sommarbilder från FB. Längtar om möjligt ännu mer
till vårrustningen startar. Årets roligaste tid!

I dag gjorde jag också Itrims styrkeövningar. Så många situps, knäböj och armhävningar man kan klara på en minut vardera. Var superstark på situps (55) och knäböj (49) men armhävningarna gick inget vidare (19). Har inte återfått min armstyrka sedan jag bröt dom och har ganska ont i armarna nu efteråt. Sedan var det jägarvilan och det var väl lite dumt att göra den efter knäböjen och löpningen (3,2 km på 26 min). Orkade bara 69 sekunder. Ja eller rättare sagt jag gav upp för det gjorde ont. Hade jag varit med i mästarnas mästare eller haft en elak PT som stått och skrikit på mig hade det bättre. Ger mig för lätt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar