måndag 10 oktober 2016

NYSTART!

Var i går på middag hos min bror med fru och barn för att fira min gudson som fyllde 15 år. Jättekul som vanligt.
Precis när vi ska gå så säger dom att de har bokat en tid med en hälsorådgivare på iTrim i morgon. De har som jag provat ett par gånger förut men denna gång ska de göra det tillsammans. De hoppas på bättre följsamhet på det viset - smart tycker jag.

Blev sugen på att göra detsamma. Är igen överviktig och trött. Vägde mig nu på morgonen och det var all time high 78,4 kg!

Har en gröt och två couscous hemma så jag behöver köpa på mig lite mer påsar. Tror jag tar en tre veckors brake från vanlig matför att kunna börja om från 0.
Däremot är jag inte sugen på att sitta på möten för tredje gången. Jag kan det där i teorin, det är praktiken som fallerar.

Ska gå in till iTrim idag och prata och köpa mig påsar och möjlighet till träning i alla fall.
Min bror och jag ska meddela vikten till varandra varje vecka. 
Kan bli bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar