måndag 10 oktober 2016

Möte bokat

På onsdag kväll kommer jag att träffa någon på Itrim som går igenom vad det finns för olika upplägg nu för tiden. Förr fanns bara fullt medlemskap vilket innebar massor med möten, analyser och träning.
Träningen uppfattade jag som ganska tråkig. Den var bra när man var helt otränad men blev snart tjatig. Jag och min man skaffade oss en PT och tränade p
å ett grymt gym istället. Tyvärr så slutade hon efter 10 månader och vi fortsatte inte där.

Nu har man på Itrim Uppsala öppnat The Basement med skrot att lyfta, en roddmanskin och diverse annat. Dessutom har de gruppträning bla afro.

Här ligger jag på Mallorca och tränar på att andas
Jag var faktisk på en träningsresa till Mallorca i mars. Tyvärr hade jag feber hela tiden och låg mycket till sängs men jag jag var med på två bergspass, yoga, några pass med Mårten Nylen (Biggest) och så tittade jag på Afro en orkade inte göra något.
Det såg verkligen jättekul ut och jag ångrade att jag satsat dagens ork på att paddla kajak.

I morgon ska jag börja med Itrimgröt till frukost, sedan äta vanlig lunch och Itrimgröt till kvällsmål. Den gillar jag verkligen skarpt och kan inte få nog.
På onsdag börjar jag på riktigt med påsar, träning och hälsorådgivare.

wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar