onsdag 26 oktober 2016

Stackars Magnus...

Hemmet ännu mer i KAOS!
...vars diskbråck har retats ett tag men i går kväll slog till ordentligt. Han kan inte gå mer än en meter i taget och jag har fått göra en bana med stolar mellan vardagsrum, sovrum och toalett så han kan sätta sig hela tiden. I natt sov han på knä med överkroppen på soffan.
Har lyckats peta i honom något starkare än alvedon nu så nu ligger han i alla fall i sängen.

Detta innebär att jag måste laga mat till honom fast jag inte får äta själv. Blir en spännande utmaning.

Vaknade av att jag drömde att jag höll på att ta en smörgås men besinnade mig i sista stund och lade undan limpan.
Kollade ketosen i morse och har väl aldrig haft så mycket ketoner så det var väl därför jag drömde om kolhydrater, snabba sådana.

Som jag trodde har jag inte gått ner så mycket under dagarna i husbilen. Vikt i dag 74.0 kg.
Det betyder 4 kg ner på två veckor. Hoppas ta i alla fall ett kilo till innan jag börjar med varierat.

I dag ska jag träffa min PT och lägga upp en träningsplan för tiden fram till nyår tänkte jag.
Det ska bli spännande.

2 kommentarer: