torsdag 20 oktober 2016

Dags att dra i nödbromsen

Det blev uppenbart i dag att jag verkligen behöver lite time out.

Först gick jag runt och letade efter mina glasögon med dom på näsan.

Sedan tog jag mig ner till stan och Itrim med min tunga träningsbag som jag släpat med mig hela dagen. Klädde glatt av mig och öppnade bagen för att finna att just kläderna hänger i tvättstugan hemma. Så snopet att klä på sig igen

Sedan var det faktiskt inte mitt fel att min konsultation med en PT 18:30 inte fanns. Lika glad var jag för det och åkte hem. PT´n får jag träffa nästa onsdag i stället.

I morgon sista arbetsdagen och jour till lördag mogon. Vi har som vanligt gäster i båten på "fredagsmys" och mannen har meddelat att han köpt ost kex och vin.
Som om jag är intresserad!
Jag kommer att sitta med en cola light med citron och lite couscous.

Rullsand och Billudden
Sedan blir det roligare. Vi packar in alla tyger, symaskin, djur, Itrimpåsar och Magnus "hemarbete" i bilen och far till husbilen på lördag. Tänker åka till Rullsands camping och stå där till på tisdag och arbeta med våra projekt, ta promenader i naturskyddsområdet och bara tar det lugnt. Det är väldigt vackert där så det ser jag fram emot.

Vägde mig i alla fall i morse men kommer inte riktigt ihåg vad det blev. Tror det var 75,4 kg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar