tisdag 11 oktober 2016

Sista kvällen innan VLCD-start...

sätter jag i mig två bullar och ett glas mjölk. Lite som när man var barn och kom in efter att ha lekt ute.
Kändes värt det.

Från i morgon blir det andra bullar:
frukost:        Itrimgröt                                       145 kcal
lunch:          Couscous provencale eller paella  200 kcal
mellanmål:  0,5 måltidsbar                               100 kcal
kväll:           Itrimgröt                                        145 kcal  ===> 590 kcal

Har varnat mina sköterskor på jobbet att jag kan vara lite grinig resten av veckan och lämnat bort hunden. Det är stor risk att jag får migrän de första dagarna vet jag av erfarenhet.
Nej, nu ska jag plocka fram träningsbagen till morgondagens första pulspass

2 kommentarer:

  1. Hej igen :-) man kan ju undra vad det är för fel på "oss" som aldrig lär oss utan hela tiden hamnar på den där jäkla vikten som man absolut inte vill, blir så arg på mig själv, pengar har det kostat och svett och några tårar men så stod man där stolt och glad nere på en helt jättebra vikt, "nu ska jag ALDRIG mer gå upp i vikt" pyttsann, nu kör jag igen och även om det inte är med Itrim denna gång så är jag lika målmedveten, om än mer sparsam med motionen, den motion jag gör måste hålla, även efter jag gått ner i vikt, är rädd för att jag börjar för hårt går sönder och sen inte motionerar alls...(som det brukar bli för mig) så promenader, med och utan stavar får det bli. Nu kör vi :-)

    SvaraRadera
  2. Kul att en av oss "gamla" finns kvar och är på precis samma steg som jag (eller lite före då)

    SvaraRadera