tisdag 25 oktober 2016

Hemma...

Vinterns myshörna klar
har varit ute med husbilen i några dagar och inte plockat fram min dator. Därav tystnaden.

Vi for 13 minuter norrut från Karlholmsbruk till Älvkarleby där vi hittade en ställplats med tillgång till kök, träningsrum, bastu och dusch och ett samlingsrum med soffor och TV. 100 pix per natt - som hittat.

Jag har påsat på och tagit promenader med hunden. För övrigt har jag gjort i ordning en del textil till bilen.
Magnus arbetade hemifrån och kunde sådeles också vara med fast det blev både måndag och tisdag.

Har ingen våg i husbilen så någon vikt har jag inte fått på ett par dagar. Det känns konstigt nog inte som om jag har gått ner någonting.

I morgon ska jag till itrim för träning och konsultation med en PT.
Resten av arbetsveckan ska jag tvätta och fixa hemma. Det behövs.

Over and out

3 kommentarer:

  1. Vilket perfekt ställe ni verkar ha hittat!! Åhh ser supermysigt ut med kuddar och plädar!!
    Rätt bra att vara utan våg ibland, dock försöker jag lära mig att VÅGA väga mig, varje dag, då jag har vågfobi ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vågfobi är väl en av de fobierna jag inte har i alla fall:)

      Radera
  2. Var glad för det, att du inte har vågfobi ;-) det går väl ann nu när vikten går NERÅT, men sen när man ska stå still på samma vikt eller däromkring och inte gå upp något, då vill jag inte se eländet på vågen...:-)

    SvaraRadera