torsdag 13 oktober 2016

Hälsocachmöte

I går var det dag ett på VLCD + jobb+ träning + första mötet med min hälsocoach Amanda.
Dagen flöt faktiskt på riktigt bra. Jag har ju ett fint (hade) glykogenlager som gav mig det glucos jag behövde för att må bra.
Tror det börjar ta slut nu för i dag vaknade jag med huvudvärk.

Amanda var faktiskt  den bästa coachen jag haft. Inga huvuden på sned utan rak på sak och tydlig.
Man har gjort om en hel del också. Nu har man ett gäng inspirationsföreläsningar och gruppträning av massor med olika sorter. Jag ska prova på en sorts tabata och yingyoga innan jag bestämmer vad jag vill gå på. Afro går tyvärr innan jag slutar jobba.
En typ av gruppträning (8 gånger) ingår i medlemsskapet sedan kan man köpa till fler sorter.
Jag bokade också en konsultation med en PT. Tänker köra några PT-pass i gymmet under vintern och träna själv däremellan. Vet av erfarenhet att det är så mycket roligare med fri träning än den i cirkeln.
Har en hälseneinflammation på gång vilket oroar mig en del. Började med NSAID i går kväll  och hoppas det ordnar upp sig.


Invägningen på Itrim blev 77,7 kg men jag vägde in mig på 78 hemma på morgonen och det blir hammavägningarna som gäller.

Vikt i dag 77,6

Skickar in en bild på mitt nya projekt - husbilen. Hela köket är fullt av tyg till överdrag och gardiner. Det ska bli ljust och vintermysigt. Nissan har en egen blogg - kolla i sidolisten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar