söndag 16 oktober 2016

Sötma

Ser i gamla inlägg från förra resan att jag brukade strö fusksocker på gröten under veckorna då jag bara tog påsar (12!)
Nu hade jag inte en tanke på det. Använde frukostgröten under lång tid efter att jag börjat äta igen och behovet av att pimpa den försvann.
Kommer inte starta om med fusksocker på gröten nu men gärna lite kanel extra.
Denna gång ska det bara bli tre veckor med bara påsar så jag ska nog klara mig även om det blir enformigt.




Har inte fått in en bra måltidsordning om jag inte är på jobbet. Igår gick tiden på eftermiddagen så fort så jag faktiskt missade eftermiddagsgröten. Det blev en vid 18 och en vid 20 istället.


Inte bra då min risktid är just kvällar då jag kan äta flera mackor om det vill sig illa. Ska sluta äta efter 19.

I dag mat 9, 13, 16 och 19.







Börjar redan drömma om mat som jag ska få äta vecka 44. Har alla Itrims kokböcker och vet hur goda recept det finns där.
Mums!

Vikt i dag 76.4 kg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar