söndag 4 januari 2015

Reeboot!

I dag är det faktiskt ganska bra - tillräckligt för att åka ut och hämta min cykel som står på jobbet i alla fall. Solen lyser fint men jag ser att det blåser hårt ute och det är någon minusgrad. Och inte en snöflinga kvar!
Om det fortsätter så här kommer skidorna reas ut snart vilket vore bra. Ska sälja mina träningsskidor och köpa rejäla turskidor med samma bindningstyp som jag har på långfärdsskridskorna istället

I morse när jag tittade in på bloggarna jag följer på denna sida så hade Lena återkommit efter en tids tystnad. Det var en teeser om att det blir nystart från och med i morgon.
Bestämde mig då för att hänga på (tack Lena)

Vet inte hur hon ska lägga upp det men jag ska ta Itrimprodukter till frukost, middag och mellanmål och göra en HF- till lunch i 2,5 veckor. Har redan köpt gröt och couscous så det räcker för en vecka
minst.

Dom toppiga solparasollerna till hör vårt hotell Morabeza

Varför 2,5 veckor? Jo då åker vi ju till Kap Verde och maten blir som det går. Vet inte om de har så mycket grönsaker då man inte kan odla något på ön Sal som vi ska till. Det finns en massa fin fisk att äta i alla fall. Och italiensk glass! Bilden är från fiskepiren med vårt hotell i bakgrunden. På piren kan man köpa fisk och lämna in en till någon restaurang som lagar till den mot en
summa.







Målsättning nr 1 är < 64 kg till den 13:e då jag ska på hälsouppföljning och sedan -4 kg till under våren.
Träningen fortsätter som vanligt på Power Center.




2 kommentarer: