fredag 9 januari 2015

Odlad

Skickade in en urinodling i går så nu väntar jag på besked om vilket antibiotika som tar det här. Håller mig feberfri på ett men inte besvärsfri. Har lite småont i blåsan hela tiden vilket är tröttande.
Nog om det och till något roligare:

Snygg baddräkt i mina ögon
  1.  I helgen ska jag ut och leta baddräkt alt bikini. Ja så kul brukar det nu inte vara med en blek snart  60-årig kropp, men bara tanken på att den ska få blötas i ett salt hav snart är uppmuntrande. I somras blåste min bikini-BH i sjön och försvann när vi seglade. Glömde den på båtens badbrygga där den låg för att torka. Trist att det var BHn och inte byxorna för det är lättare att hitta bra sådana i passande färg.
  2. På söndag åker julen ut och vi kan köpa tulpaner för att locka in våren (även om vi vill ha riktig vinter ett tag först)
  3. Min bror (som också går på Itrim) kommer med sin familj för att fira senjul med oss på söndag. Vi ska vara hemma hos mamma så julen kan kastas ut innan det. Ska laga en fin måltid ur någon av Itrims kokböcker till oss tänkte jag.
  4. Sist men inte minst ska det vilas och ätas PÅSAR alla måltider utom HF- på söndagsfessten.
Se där vad man kan hitta på en helg i början av januari.


3 kommentarer:

  1. Väldigt snygg baddräkt måste jag säga.

    Före jul hade details en massa fina bikinis. Den här årstiden brukar ju utbudet vara ganska begränsat tyvärr.

    Hoppas du snart mår bättre nu när du får svar på odlingarna.

    SvaraRadera
  2. Jättefin baddräkt, jag har sökt på nätet och det finns en hel del där!
    Hoppas verkligen eländet med blåsan går över innan ni åker!

    Låter väl toppen att nystarta med påsar! För mig är det enda sättet att krympa magsäcken och komma in i matordningen OCH bli av med suget :-)

    M

    SvaraRadera
  3. Baddräkt går bra att köpa på nätet. Det var en bra ide. Men bikini måste jag prova men mina eländiga bröst som är stora trots reduktionsplastik.

    SvaraRadera