torsdag 8 januari 2015

Bättre kan det bli men sämre har det varit

Känner fortfarande av infektionen. Har ingen feber men är himla irriterad i blåsan och väldigt trött. Ska ta en urinodling i dag så jag får veta vilka bakterier som ställer till det.
Tränade inte i går som jag förutsatt på grund av detta men höll maten på en bra nivå. Avsteget var en knäckemacka på kvällen men då hade jag bara ätit påsar hela dagen.
Vikt i dag 65,3 kg.

Ska köpa tonfisk i vatten i dag. Det är gott att ha på knäckebröd tillsammans med purjolök och citronpepper. En bra räddare i nöden med mycket protein och mättnad.


I går hade jag min första onsdag med arbete sedan augusti 2013. Arbetade 9-13 och det var toppen. Ljust när man går dit och ljust när man kommer hem. Tog en sväng på stan och hittade en kort täckkjol att ha på mig över byxorna så jag håller mig varm nu när jag har besvär.

Nu väntar två vanliga arbetsdagar. Inte så exalterande. Men om 14 dagar sitter jag på planet mot Kap Verde så här dags. Ska bli så kul. Plockade i går eftermiddag ihop en liten hög saker som inte får glömmas - bla solkräm!

2 kommentarer:

  1. Ta det ordentligt lugnt så du blir frisk innan du sätter fart igen. Det vore inte kul om du är dålig när ni ska resa bort.
    Du kommer klara kosten galant och när du är frisk kopplar du på träningen.

    SvaraRadera