tisdag 22 april 2014

Livet vid 60...

...har  levts i drygt en månad. I mitten av mars vägde jag 60,2 kg och i dag 59,1. Och om lite drygt en månad fyller jag 58 år.

Försöker nu släppa MyFitnessPals kaloriräknande och har i dag tagit en smörgås som mellanmål på eftermiddagen innan jag cyklade ner till varvet där jag jobbade  några timmar med båten.
Känner mig nöjd med maten jag äter nu och har inget behov av att lägga till snabba kolhydrater till måltiderna men fortsätter jag att gå ner under 58 kg får jag börja äta annorlunda.
Tror dock att det kommer att ordna till sig alldeles av sig själv när jag börjar med undantagsdagar med tex ost och vin.

Nu till något ännu roligare - några till mig närstående personer har börjat på Itrim efter att ha sett mina framgångar och fått kokböckerna. Det ska bli så kul att se hur det går för dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar