torsdag 15 maj 2014

Motivationssamatal

Har haft ett motivationssamtal i dag. Det bokades för 5 veckor sedan när jag hade en liten dipp och kände att jag behövde en morot.
Och det har ju gått bra. Känner mig ganska nöjd nu men ska träna mer.
Har bokat en tid till då jag ska få ett träningsprogram för gummiband som jag kan använda ombord på båten. Det blir säkert jättebra då man kan sätta fast bandet från alla håll, även uppåt.
Man får sina övningar på papper och de är inplastade så de tål en del. Har redan tidigare en del där det också ingår pilatesboll. Att ta med en pilatesboll är dock inget jag tänker göra - den tar för stor plats helt enkelt.
Nu ser vi fram emot en fin helg med sol och värme. Men först ska jag på sommarknytis med mina arbetskamrater i morgon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar