lördag 10 maj 2014

Full rulle

KAOS!
Jobb och båtfix tar det mesta av min tid och tanke. Har gjort en del ändringar i mitt förhållningssätt till mat de senaste veckorna. På två-tre veckor har jag inte noterat mitt matintag på MyFitnessPal och vet sådeles inte hur många kalorier jag äter nu. Har också börjat äta en del snabba kolhydrater.
Vågen ställer jag mig dock fortfarande på (när jag inte fryser ihjäl om jag är näck) och den står stadigt på 59 kg. Verkar som om jag för tillfället har hittat ett jämnviktsläge. Bra.
I veckan ska jag på ett motivationssamtal som jag bad om för 5 veckor sedan när det kändes som jag var på väg åt fel håll. Men först ett Itrim-möte och pulspass i övermorgon.
Förresten så är bilen trasig. Kylaren behöver bytas ut och vi har inte fått verkstadstid förrän på torsdag. Detta komplicerar vår tillvaro ganska ordentligt nu när vi rustar vår båt. Men vi kan å andra sidan inte lata oss med bilåkning när man kan cykla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar