måndag 20 oktober 2014

Fortfarande däckad men på jobbet

Har stickat under sjukdomen. Här går Alfred catwalk i hunden Sallys tröja.
Förra veckan slutade med halsfluss så jag började med penicillin i onsdags. Öronvärk och halsont gick över och i dag har jag jobbat. Men jag känner mig verkligen inte bra. Fortfarande huvudvärk och sus och en väldig trötthet. I dag skulle jag cyklat till jobbet. Hade tänkt ta 30 minuter på mig så jag i lugn takt kunnat gå i uppförsbackarna men vaknade först kl 7 så det blev en stressig morgon och skjuts med bil i stället. Fick skjuts hem också vilket var väldigt skönt. Ska gå och lägga mig nu vid 8.

I morgon ska vi till Sofia PT för en första genomgång och uppstart. Kommer förmodligen inte att kunna träna till 100% men ska göra mitt bästa.
Det ska bli kul att göra något med min Magnus. Våra tre månaders semester tillsammans gav mersmak. När man jobbar umgås man ju inte så mycket - mornarna är stressiga och det blir mer trängsel i badrummet än samvaro. Och kvällarna blir präglade av trötthet.

Maten går inget vidare - det har blivit alldeles för mycket smörgås och yoghurt med musli nu under sjukdomen. Har inte orkat göra mat och har heller inte haft något hemma att göra den av.
Förbättringspotential helt enkelt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar