onsdag 18 mars 2015

Det blev Danmark men ingen båt


Helgen var väldigt intensiv och först i dag känner jag mig hyfsat pigg.
Vi tog nattåget ner och var på resande fot från 20 på fredag till 10 på lördag. Sedan besåg vi båt till 15. Orkade efter det med en middag innan vi däckade på ett bra hotell. På söndagen såg vi båten i ett par timmar till innan vi 12.30 startade resan till Uppsala. Var hemma vid 23 men hann då också med att äta middag i Köpenhamn.
Tågresorna gick väldigt bra och kändes inte alls långa som jag trodde de skulle vara.
Båten var fint planlagd men Magnus tyckte den var för slarvigt byggd och ville inte ha den. Och eftersom ett så stort projekt kräver mycket jobb måste vi båda gilla den. Skickar med en video från den i alla fall. Vi lär inte hitta en båt till med dessa utrymmen för ett pris vi kan klara av tyvärr.

I måndags hade vi PT-träning och vi körde mycket armar så jag har en lätt träningsvärk i dag.
I kväll är det balansträff på Itrim och jag har säker gått upp mer i vikt.
Har inte haft ork till någon skärpning efter att mamma blev sjuk. Hon blir bättre för varje dag, troligtvis för att hon blir påhejad av personalen, äter lite igen och i går satt hon uppe i rullstol för första gången när jag kom.

1 kommentar:

  1. Oj vilka utrymmen, förstår att det är svårt att köpa nåt som man själv inte byggt, framförallt när man som er är duktiga båtbyggare och att man då ser bristerna på ett annat sätt. Jag såg iallafall hur fint det kunde bli om man inredde den ;-)

    Lycka till med Itrimbalansträffen!

    MariaG

    SvaraRadera