tisdag 24 juni 2014

Niomånaders-uppföljning

Jag vägde 61 kilo hos Itrim också och diskuterade ihop med Jenny ett förhållningssätt att ha under semestern.
Just nu är det 10 dagar kvar tills vi kastar loss och styrketräningen består mest i att bära kassar och skruva i skruvar mm. Vilan när jag inte arbetar, handlar eller skruvar tillbringas delvis hos mamma på sjukhuset.
Fritiden är kort och tröttheten stor. Ska bli skönt att kata loss.
Här är dagens shopping. Denna gång blev det gryner, mysli, burkar, kaffe, kattmat, knäckebröd mm som går att bunkra i rumstemperatur. Den skarpögda kan se en Itrim-påse underst. Där finns 2 paket pepparkakssbar och 2 paket Dark Choklad. Båda att ta till när suget är svårt efter en macka eller till fikat istället för bulle. Om jag delar barerna i halvor räcker dom hela semestern om jag tar en om dagen.

3 kommentarer:

  1. Låter som en underbar resa... Tråkigt att din mamma är så dålig. Hoppas ändå ni kommer iväg och att du kan koppla av. Kram

    SvaraRadera
  2. Det hoppas vi med. Har som tur är en bror som håller sig hemma i Sverige.
    Önskar dig en fin sommar sokså
    Cia

    SvaraRadera
  3. Kan inte kommentera din andra blogg då den inte är öppen för mig att kommentera.(Namn och webbadress) Något under inställningar :)

    Du vet väl om att våra mobiloperatörer numera har ganska bra surfpaket när man är utomlands och främst inom europa. Kolla med din operatör. Tvivlar på att du kommer så mycket billigare undan med ett kontantkort fast vad vet jag :)

    Låter som att ni har det bra och det är roligt att följa er!!!

    SvaraRadera