söndag 22 juni 2014

Så fort det blir stressigt trillar jag dit!

Vägde 61 kilo i morse och är inte förvånad. Utan mina vanliga rutiner har det blivit mackor på längden och tvären. Det är svårt att hitta så mycket annat på sjukhus men nu har jag varit hemma några dagar och först i dag tog jag tag i det. Fallet var denna gång 1,5 veckor och i morgon börjar en alldeles vanlig arbetsvecka vilket är väldigt skönt.


 Man kan se Itrim som en häst som tryggt står där och väntar på att man ska sitta upp igen efter fallet och fortsätta ridturen.
Ska satsa på 1,5 - 2 kg ner på 2 veckor. I dag är det 12 dagar kvar tills vi seglar iväg och då ska jag vara en bit under 60.

Jättekul är det att min lillebror som nyss blev färdig med sina 12 första veckor på Itrim gått ner nästa 25 kg. Stooort grattis!!!!

1 kommentar:

  1. Så är det med mig med. Mitt projekt på jobbet satte krokben för allt och så trillade jag dit. Tappade både motion, ordning och vad som intogs... jobbar 24/7 under en lång period. Men nu kör vi igen :)

    SvaraRadera