tisdag 30 september 2014

Svimfärdig!

Och orsaken är så banal som att jag planerat maten dåligt.
Hade ingen lunch så jag fick cykla iväg och handla yoghurt och frysta bär, musli hade jag på jobbet sedan tidigare. Redan vid 14 var jag så hungrig igen att jag åt en kvarglömd Couscous Provensale.
Och vid 16 var jag i coma igen. Nu har jag ätit en portion stekt gröt men är lika hungrig för det. För lite protein tror jag. Ska ta en skiva kassler senare.

Det märks att jag tänjt ut magsäcken och vant mig vid att äta titt som tätt de senaste månaderna.
Men det går över. I morgon blir det bättring med kålrotslåda och kassler till lunch.

Nu till något roligare. Fick mejl från vår blivande PT om att hon vill träffa oss nästa vecka. Det ska bli spännande att se vad hon kan hitta på med oss. Det var också kul att komma tillbaka till jobbet.
Men de ska bli skönt att vara ledig i övermorgon så man hinner i kapp sig.

Vikten på hemmavågen blev i morse 63,9 kg. Men i morgon är den lägre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar