måndag 15 september 2014

Två veckors semester kvar...

...och vikten har ökat till 63,3 kg. Jag känner mig mycket tjockare ändå. Förmodar att det beror på att fördelningen mellan fett och muskler förändrats till min nackdel.
Det är tur att jag snart är tillbaka i selen och mina gamla rutiner. Och tur att jag har ett år till med Itrim.
Jag tror att jag skulle kunna börja springa nu för det gör bara ont i foten när jag böjer den. Ska försöka mig på en tur i morgon. Har laddat min nya mobil med min löpmusiks-lista från Spotify

I dag kommer en god vän ner till oss för att segla med oss resten av veckan. Vi har lång väg hem och hoppas att vi ska komma en bra bit på vägen mellan onsdag och lördag när hon är med. Hon gillar att segla långt vilket är kul, det gör vi också.

Sedan ska vi försöka komma ända hem till  Ekoln på högst 5 dagar för att kunna ligga i lugn och ro vid våra favorisvampmarker ett par dagar innan alla får veta att vi är hemma.

En lite komplicerande sak är att låsen på dörrarna i vår bostadsrättsförening bytts ut under vår semester. Vi tror att vi fick nya nycklar för ca 1 år sedan men är inte säker på var de är. Förhoppningsvis finns det en i bilen annars kommer vi inte in i lägenheten vilket är lite synd. Framförallt blir det svårt att betala räkningarna som ligger på hallgolvet.
Tur att vi har en båt att bo i.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar